Chat Widget

+38 097 833 8731

Локація

  • Львів, вул. Сихівська 16а

  • Львів, вул. Богдана Лепкого 12

  • Львів, вул. Сихівська 16а

  • Львів, вул. Богдана Лепкого 12

+38 097 833 8731

Локація

  • Львів, вул. Сихівська 16а

  • Львів, вул. Богдана Лепкого 12

  • Львів, вул. Сихівська 16а

  • Львів, вул. Богдана Лепкого 12

Як повернути товар і що таке депозитний платіж?

Законом України «Про захист прав споживачів» передбачено, що протягом 14 днів з моменту оформлення покупки справний товар, тобто товар належної якості, який з будь-яких причин не сподобався покупцю, можна повернути. 

Що можна повернути і, як це зробити:

Перелік та зразки необхідних документівДля обміну товару належної якості споживач має право направити письмову заяву (зразок заяви) на адресу продавця з доданими до неї документами, що підтверджують факт придбання товару у продавця, а саме:1. розрахунковий документ з позначкою про дату продажу (касовий чек тощо);2. технічний паспорт (в разі гарантійного терміну з позначкою про дату продажу);3. висновок експертизи (у випадку її проведення).

Строки розгляду питання

Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо продавець встановлює необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів. На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено.Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.

Підстави для відмови:

1. товар використовувався і не збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий  споживачеві разом з проданим товаром;2. минуло, не рахуючи дня купівлі, більше 14 днів;3. товар належить до одного із видів товару який зазначено у додатку 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів";4. звернення не відповідає встановленим вимогам до звернення, передбачених Законом України "Про звернення громадян".

Депозитний платіж:1. Депозит — обов’язковий авансовий платіж, що вноситься Замовником у таких випадках:при повторному скасуванні послуги без попередження;при бронюванні послуги онлайн;за вимогою Виконавця в разі недотримання Замовником правил Договору в минулому.2. Сума депозиту дорівнює повній вартості відповідної послуги.3. Депозитний платіж зараховується в рахунок останнього візиту за умови дотримання всіх правил і умов договору.4. У разі порушення правил відвідування або неявки без належного попередження за 4 години, депозит списується повністю без права повернення.5. Термін дії депозиту становить 12 місяців з дати внесення. По закінченні цього строку невикористані кошти анулюються.

Правила відвідування та скасування запису1. Замовник зобов'язаний:прибувати на послугу у призначений час;попередити про неможливість відвідування не пізніше ніж за 4 години до початку візиту;дотримуватись чистоти, дисципліни та поваги до працівників і інших відвідувачів Центру.2. У разі порушення Замовником зазначеного терміну попередження або неявки без поважної причини, Виконавець має право списати вартість послуги з депозиту або зарахованого авансу у повному обсязі.

Для повернення зверніться у підтримку