+38 097 833 8731

Локація

  • Львів, вул. Сихівська 16а

  • Львів, вул. Богдана Лепкого 12

  • Золочів, вул. Львівська 50

  • Львів, вул. Сихівська 16а

  • Львів, вул. Богдана Лепкого 12

  • Золочів, вул. Львівська 50

+38 097 833 8731

Локація

  • Львів, вул. Сихівська 16а

  • Львів, вул. Богдана Лепкого 12

  • Золочів, вул. Львівська 50

  • Львів, вул. Сихівська 16а

  • Львів, вул. Богдана Лепкого 12

  • Золочів, вул. Львівська 50

Професійні порушення мотоциклістів

Професійні порушення мотоциклістів

Швидкість, дорога, вечірні вогні та брутальні байкери в шкіряних костюмах - такий романтизований образ малюють мотоциклістам у фільмах. Частково так і є, але насправді водити мотоцикл значно складніше ніж у кіно, насамперед тому що його вага в середньому 200-250 кілограм, і для того щоб просто сісти на нього і поїхати потрібно докласти чимало зусиль. А коли йдеться про виконання трюків чи мотоспорт, то для того щоб освоїти такі навички, потрібні місяці та навіть роки тренувань. 

Мотоспорт не входить до Олімпійських видів спорту, але заявлений до програми Всесвітніх ігор, та офіційно визнаний в Україні. Він має багато напрямів, серед який: стантрайдинг - трюкова їзда, спідвей - гонки на короткі дистанції на так званих гаревих доріжках на мотоциклі без гальм, дрег-рейсинг - перегони на прискорення, мототріал - водіння з перешкодами, фрістайл - стрибки з акробатичними трюками та інші не менш популярні види. 

Зважаючи на різноманітність мотоспорту він активно набирає обертів, і охочих навчитись їздити на мотоциклі все більшає. Одних приваблює швидкість, інших відчуття екстриму під час водіння, а когось бажання відчути на собі романтику їзди на мотоциклі вечірнім містом, без проблем об’їжджаючи затори. Яка б не була мотивація, усі проходять одні і ті ж етапи навчання.

З чого почати якщо ви хочете освоїти мото водіння?

Данило Шептало тренер з авто- та мото водіння різного рівня підготовки

“По-перше потрібно робити все за правилами, не можна недооцінювати техніку і дорогу, і не переоцінювати свої сили. Важливою є фізична підготовка, потрібно бути у формі щоб мати сили впоратись з мотоциклом.

Також однозначно важливе екіпірування, досвідчені водії інколи нехтують захистом, але вони розуміють що несуть відповідальність за наслідки. Не можна забувати і про підготовку техніки до їзди, бо якщо підводить техніка, то це призводить до падінь, травм і переломів.”

Екіпірування без якого не можна обійтись.

Найперше що потрібно - це шолом, ризик отримати серйозні травм є саме через відсутність шолому. Тут важливо підібрати матеріал з якого він виготовлений та розмір, адже якщо зекономити на шоломі є імовірність, що він не витримає удару при падінні, або ж за невідповідності розміру, може перекрутитись на голові і втратити захисні функції.

Якщо ви думаєте що шкіряні костюми це частина образу мотоциклістів - то це не так. Хоч вони й додають брутальності до їхнього вигляду, але головна їхня задача - захист. Поширеною небезпекою є так звана “скользячка” тертя об асфальт після падіння, костюм призначений для того щоб уникнути стирання шкіри  та опіків. Якщо звичайні джинси чи штани можуть протертись одразу, то мотоштани не так легко порвати, вони створені з кевларової нитки яка в декілька разів міцніша ніж звичайна. Також потрібні рукавиці, мотовзуття і черепашка, яка призначена захистити спину та шию.

Спорядження допоможе уникнути травм в залежності від важкості падіння, але варто пам’ятати, що навіть в повному екіпіруванні водій не безсмертний.

Поширені травми мотоциклістів

Данило Шептало тренер з авто- та мото водіння різного рівня підготовки

“Немає людей які не помилялись, навіть чемпіони світи попадають в аварії бо вони використовують свої можливості і можливості техніки на сто відсотків,  і мінімальна помилка призводить до таких речей як травми, переломи та інше.

Якщо говорити про початковий курс то найпоширеніше це синці і подряпини. Ми стараємось не допустити падіння, максимум що може трапитись - це мотоцикл впаде на ногу, але таке дуже рідко трапляється. При базовому курсі буває що люди падають, розтягують плече, коліна, стопи, і можуть відчувати біль у спині. 

Моє завдання як інструктора це мінімізувати ризик травми, пояснити людині як її уникнути. Звісно чим вищий рівень на якому ви хочете їздити, тим більш небезпечний він у плані травмування, при чому це можуть бути травми дуже різного характеру.

В мене була історія коли я катався по лісі, впав з мотоцикла і травмував ліве плече. Я розумів що мені потрібно підняти мотоцикл щоб доїхати, і довелось робити це неправильно, після чого окрім травми плеча я ще отримав грижу, через нерівномірний розподіл ваги мотоцикла.

Крім мотоводіння, я займаюсь стантрайдингом, і якщо говорити про нього,  тут страшно, і навіть досвідчений мотоцикліст не скаже що підняти мотоцикл на заднє колесо це не страшно. Я тренувався стантрайдингу п’ять років, два з яких мені довелось реабілітуватись через травми плеча. Справа в тому,  що коли ти починаєш щось робити, ти не вмієш і по трошки вчишся, під час цього в тебе можуть бути незначні травми, але з часом починає виходити краще і швидше. Ти постійно хочеш прогресувати, додаєш швидкості, а швидкість - ломить кості. Так я двічі травмувався під час тренувань, перший раз я відірвав зв’язку між ключицею і плечем, а другий зламав ту саму ключицю. Це досить серйозні травми які потребували оперативного втручання, та тривалого відновлення. 

Після цих травм я реабілітувався самостійно, розпрацьовував руку, ходив у басейн. Я робив все по власних відчуттях, але думаю якби звернувся до фізичного терапевта, то процес відновлення був би швидшим і кращим. Невдовзі мене чекає ще одна операція, бо після перелому ключиці кістка зрослась неправильно, але вже цього разу про реабілітацію я домовився з фізичним терапевтом який буде займатись зі мною після операції, щоб все пройшло вдало.”

Мотоводіння і мотоспорт це екстремальний вид спорту, де важливо врахувати всі деталі. Це спорт який точно не набридне, тут постійно буде куди рости, бо ви завжди будете потрапляти в нові ситуації, і непередбачувані мото пригоди. Якщо ви обрали для себе цей вид спорту, наберіться терпіння, і пам’ятайте про правила, тоді ви точно отримаєте задоволення і уникните травм.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

Якщо вам потрібна реабілітація після травм, звертайтесь в центр фізичної терапії Zarpa, аби відновлення пройшло вдало  і ви швидко повернулись до улюбленого заняття.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

ЗАПИСАТИСЬ НА КОНСУЛЬТАЦІЮ